Top

Bezorgen en ophalen

Bezorgopties


De beste bezorgservice zit eigenlijk heel eenvoudig in elkaar. Laat je bestelling de volgende dag thuis of op je werk bezorgen. Je kunt je bestelling natuurlijk ook bij ons ophalen in Hoogblokland (bij Gorinchem). Dan staan we alvast op je te wachten met een kopje koffie.


Gratis bezorging vanaf 150,00 euro binnen Nederland*

Bij Imkerwinkel.nl heb je altijd de keuze voor gratis bezorging. Bestel je op werkdagen vóór 15.00 uur en je bestelling is de volgende dag in huis!
* Glazen potten en bijenvoer kunnen we helaas niet gratis versturen.

Bestel voor 15.00 uur op: Eerste bezorging op:
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Ben je niet thuis? Dan wordt het pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs (m.u.v. zondag). Wil je dit niet? Kies dan een ander afleveradres of voor ophalen in Hoogblokland (bij Gorinchem)


Wil je het liever zelf ophalen?

Dat kan ook. Kies ophalen in Hoogblokland (bij Gorinchem). Met een bestelling weet je zeker dat de producten voor je klaarliggen. Je kunt bij ons ook contant betalen. Ophalen kan alleen op zaterdag tussen 9.00-12.00. Laat wel even weten als je komt.

We houden je graag op de hoogte. 

De bestelling... Je ontvangt...
 is correct afgehandeld.  de orderbevestiging per e-mail.
 heeft onze winkel
 verlaten.
 de verzendbevestiging per e-mail.


Track & Trace

Nadat het pakket onze winkel heeft verlaten, volg je het via je Imkerwinkel login of met de PostNL-pakketcode op de website van PostNL. Je vindt deze code in de verzendbevestiging. Bij kleinere producten die als briefpost verstuurd worden, vind je geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je namelijk niet volgen via de website van PostNL.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Je verwacht een pakket maar deze is niet geleverd. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:
Check de Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer aan de hand van deze of het tijdvak van levering mogelijk is verschoven.
Check het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
Check je brievenbus
Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn product is beschadigd geleverd


Dat is niet de bedoeling. Maak er direct foto's van en stuur het product retour. Wij bekijken het product en zorgen voor een oplossing.

Ik heb geen factuur ontvangen


Op je Imkerwinkel account kun je je factuur gemakkelijk downloaden. Heb je geen account? Neem dan contact op en zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt. Wij sturen je dan direct de juiste factuur toe.